فیروزه سنگ زیبایی است که در جریانی از رنگ های بهشتی ، از آبی آبی به سبز لاجوردی روشن ظاهر می شود. دارای انرژی خالص و نشاط آور است ، مانند آبهای زلال در ایده آل ترین محیط طبیعی.

زیبایی فیروزه قرن هاست که در فرهنگ های مختلف از سلطنت ایرانی و مصری گرفته تا مردم بومی قاره آمریکا (آمریکای شمالی ، مرکزی و جنوبی) بسیار مورد توجه بوده است.

 

 

متأسفانه ، امروزه فیروزه بسیار تحت تأثیر تقلید یا درمان شدید قرار می گیرد. از آنجا که رنگ آبی فیروزه بسیار جذاب (و شفابخش) است ، بازار مملو از جواهرات و مهره های فیروزه ای است که از اصل بودن دور هستند.

معنی سنگ

اعتقاد بر این است که به دلیل انرژی آسمانی ، فیروزه نه تنها از منفی محافظت می کند بلکه ارتباط روشنی با خلوص عناصر طبیعی ، به ویژه عناصر آب و هوا نیز دارد.

 

 

انرژی آب موجود در فیروزه می تواند جریان بهتر انرژی را در بدن فرد تسهیل کند ، بنابراین باعث سم زدایی ملایم و بهبود وضعیت سیستم ایمنی بدن می شود. فیروزه با سنگ لاجورد به زیبایی کار می کند ، زیرا هر دو سنگ انرژی خالص دریا را به آسمان می آورند که برای رشد و سلامتی فرد لازم است.

 

 

فیروزه همچنین می تواند به فرد کمک کند تا راهنمایی و راهنمایی بالاتری دریافت کند و همچنین زندگی را با لذت و شادی بیشتری ادامه دهد. رنگ آرامش بخش و فاخر فیروزه ای می تواند آرامش و انرژی بالاتری را برای هر رابطه ای به همراه داشته باشد

منابع

بیشتر فیروزه های موجود در بازار از جنوب غربی آمریکا ، استرالیا ، شیلی و هند است.

 

خواص فنگ شویی آن است

در فنگ شویی از فیروزه برای بیان زیبای عنصر فنگ شویی آب استفاده می شود. به همین ترتیب ، از فیروزه به عنوان داروی فنگ شویی برای جذب ثروت و پول و همچنین درمانی برای بهبود سلامتی و رفاه فرد استفاده می شود.

 

انرژی آرام بخش و نشاط آور فیروزه ای باعث شده است که این یک انتخاب بسیار مناسب برای اتاق کودکان (به ویژه نوجوانان) ، دفتر خانه ، یا اتاق نشیمن و خانواده باشد.

مراقب باشید که فیروزه خود را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار ندهید و از آن در برابر خراش و افتادن محافظت کنید.

قرار دادن فنگ شویی

به عنوان یک داروی ثروت ، می توان فیروزه را در منطقه Money (منطقه جنوب شرقی Bagua در خانه یا محل کار شما) قرار داد. یک درخت نگین فنگ شویی با فیروزه و همچنین افزودن هر نوع طلا ، چه در سکه های چینی و یا هر وسیله تزئینی مناسب ، یک درمان محبوب برای این منطقه است.

 

برای بهبود سلامتی و رفاه ، فیروزه را در منطقه باگوا شرقی قرار دهید. برای داشتن انرژی هماهنگ ، حتماً دو عنصر دیگر فنگ شویی مورد نیاز در این قسمت - عنصر زمین (رنگ های زرد روشن و شنی) و عنصر چوب (رنگ های سبز و قهوه ای روشن) را به همراه داشته باشید.

 

چندین سنگ صیقلی فیروزه ای می تواند افزودنی خوبی برای اتاق خواب شما باشد ، خصوصاً اگر رابطه شما با چالش هایی روبرو باشد.

انواع فیروزه ای

شما می توانید سنگ های فیروزه ای براق اری کنید ، یا می توانید انواع حکاکی های فیروزه ای را انتخاب کنید. معنای بسیاری از نمادهای فنگ شویی را کاوش کنید و انرژی مورد علاقه یا نیاز خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال ایجاد هماهنگی و خوشبختی بیشتر در رابطه عاشقانه خود هستید ، باید دو قلب فیروزه ای را انتخاب کنید و آنها را در منطقه عشق خود قرار دهید.

 

مانند سایر بلورها و سنگ ها ، فراموش نکنید که می توانید با استفاده از آنها به عنوان جواهرات از انرژی آنها بهره مند شوید. انواع جواهرات فیروزه ای خیره کننده در بازار وجود دارد. فقط مطمئن شوید که از یک تامین کننده معتبر کرده اید. مهم نیست که کدام شکل از جواهرات فیروزه ای را برای خود انتخاب کرده اید ، با آن ملایم باشید و فیروزه خود را در معرض عناصر خشن قرار ندهید.

منبع

 


مهره مار فیروزه ,انرژی ,شویی ,منطقه ,جواهرات ,تواند ,انتخاب کنید ,قرار ندهید ,قرار دهید ,برای اتاق ,جواهرات فیروزه ,برای بهبود سلامتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

میهن کلش GroceryC ketab4You مسجد امام حسن عسکری (ع) دزفول تبریز رپ دانلود فیلم و موزیک و نرم افزار ویلا جا استراحتگاه امن شما زمستون