البته این سیستم، فانتوم را به یک خودروی اسپرت تبدیل نمی‌کند، ولی پیچیدن با اعتماد بنفس بیشتر را ممکن کرده است. سوناکس در هیچ کجای فانتوم، کلمات "عجله" و "فوری" حک نشده است؛ با این وجود، فانتوم در زمان کمی بیشتر از ۵ ثانیه، به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.Sonax  با اینکه رانندگی با فانتوم تجربه‌ی بی‌نظیری است، ولی هیچ چیزی مانند نشستن در صندلی‌های عقب این خودروی لوکس نیست. سوناکس کنترل تمام تجهیزات و سیستم صوتی و تصویری، در اختیار سرنشین عقب است.سوناکس صندلی‌های عقب راحت، مجهز به سیستم گرمایشی و ماساژ هستند. چندین جالیوانی برای انواع نوشیدنی در عقب و در کنار یخچال، تعبیه شده است.نمایندگی سوناکس با وجود پشت‌سری‌های راحت و زیرپایی‌های با کیفیت، فقط کافی است که کفش خود را در آورده و غرق نهایت لوکس بودن فانتوم شوید.توسط مارتین طراحی شده بود.محصولات سوناکس - sonax این خودرو از قرار دادن یک موتور چهار سیلندر کاونتری سیمپلکس، بر روی اتاق یک ایزوتا فرانچینی مدل ۱۹۰۸ تشکیل شده بود. از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷ استون مارتین بخشی از گروه پرمیر اتوموتیو بود که خود زیرمجموعه‌ای از شرکت فورد محسوب می‌شد. در ۱۲ مارس ۲۰۰از پدال گاز تا ترمز،سوناکس تماماً به نرمی و تدریجی عمل می‌کنند. چابکی و راحتی هندلینگ در فانتوم، همانند رولزرویس‌های کوچک‌تر Ghost و Wraith است که البته هنوز هم حس کامل جاده را منتقل نمی‌کند،نمایندگی سوناکس اما نهایت راحتی و آرامش را به همراه دارد

مدل جدیدی از بنتلی کانتیننتال جی‌تی با ظاهر جدید، فناوری های پیشرفته و قدرت بیشتر رونمایی شد. نمایندگی سوناکس به لطف جلوپنجره منحصر به فرد بنتلی و ۴ چراغ‎ دایره‌ شکل در جلو، نسل سوم این سوپر اسپرت هنوز هم یک بنتلی واقعی است Sonax اما در مقایسه با نسل پیش خود، ظاهر عضلانی‌تری پیدا کرده است. در طراحی این خودرومحصولات سوناکس - sonax  نشانه‌های زیادی از خودروی مفهومی EXP 10 Speed 6 که در نمایشگاه خودرو ژنو سال ۲۰۱۵ رونمایی شده بود، استفاده شده است.Sonax .۷ در پی انعقاد قراردادی، استون مارتین به کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های سرمایه‌گذاری ادیم،نمایندگی سوناکس شرکت الدار و پرو درایو، که توسط دیوید ریچاردز مدیریت می‌شد، واگذار گردید.

 از مهم ‌ترین موارد نسل جدید این خودرو می‌توان به کاهش وزن ۸۰ کیلوگرمی، پیشرانه‌ی جدید ۱۲ سیلندر توئین توربو با ۶ لیتر حجم نمایندگی سوناکس  که حالا با کد TSI خانواده‌ی فولکس‌واگن شناخته می‌شود، جعبه دنده ۲ کلاچه ۸ سرعته جدید و سیستم صوتی با نمایشگر لمسی ۱۲.۳ سوناکس اینچی با قابلیت اپل کار‌پلی و اندروید اتو اشاره کرد. سیستم صوتی بنتلی در پشت صفحه‌ای کشویی در داشبورد پنهان شده است.سوناکس Sonax همچنین در نمای داخلی از سیستم LED خودروهای فولکس‌واگن استفاده شده است.


گاه اینترنتی لوازم خودرو سیستم ,فانتوم ,بنتلی ,خودرو ,جدید ,مارتین ,سیستم صوتی ,استون مارتین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نماز-صدیقه کبری bayatilar مجله آبی blindowl مجله کادوناز آرمیکاپاتوق تندیس خیال سربازان ولایت